perjantai 15. tammikuuta 2010

Hajuvesimainosten luvattu satumaa

Rakkaat lukijat,

onko joku samaa mieltä kanssani, vai olenko yksin maailmassa ajatellessani, että tämä mainos on tosi upea:



Miksikö? Koska se on romanttinen, herkkä, kaunis, siinä on annosteltu juuri sopivan kokoisella kauhalla intohimoa ja kiihkoa. Ja kaikkein eniten: Mitä hemmettiä tuollainen mainos tekee Atrian nimikkeen alla? Mutta meitä on tietysti moneen junaan ja joku meni vetämään kyseisestä klipistä herneen nekkuun ja tunkemaan kepin sinne, minne aurinko ei paista. Kuten joku Youtubessa asian kuvainnollisesti ilmaisi: "Hieno mainos. Tai no, mikä tahansa josta femakkopossut vetää koko hernesadon nenukkiin, saa välittömästi hyväksyntäni."
Muistan lukeneeni itse jostain, että närkästystä aiheutti nuoremman miehen ja vanhemman rouvan yhdessä hengailu. Siis mitä? Ja mekö elämme muka tasa-arvoisessa yhteiskunnassa? Tasa-arvo my ass!

Mutta, tarkoituksenani ei ollut tällä kertaa valittaa maailman vääryydestä. Inspiraation kirjoitustyöhön herätti tällä kertaa juuri edellä mainittu mainos nähtyäni sen taas. Ja koska olen ihminen, joka tykkää tehdä listoja, aloin pohtia parhaiden mainosten top-kolmikkoa. Kisa on vaikea, mutta romanttiseen hermooni sävähdyksen tekevä Atria-pala (huomasitteko miten ovela ilmaus, HAH!) sijoittuu varmaan listan loppuun ja saa kuitenkin pronssia sijalla kolme. Mutta taistelu ensimmäisestä sijasta onkin sitten vaikeampi pala. Kamppailu käydään lempimainostyyppini, hajuvesimainosten välillä. Parfyymit ja niiden adit ovat vain niin upeita. Niissä on kauniita ihmisiä, maalauksellisia kuvia ja mikä tärkeintä, niissä mainostetaan tuoksuja, joita rakastan!

Mutta sanoisin että hopea ei ole häpeä tälle Yves Saint Laurentin Cinéma-spotille. Mikä tässä klipissä on sitten niin upeaa? No ensinnäkin tuo jumalaisen kaunis mekko, jota olen himoinnut vuosia. Tuo hienostunut fiilis ja nuo salskeat sällit puvuissaan. Kaiken kruunaa miesparven keskellä muikistelevan naisen "Ah, olen seksipommi-syöjätär"-ilme. Kyllä ne ranskikset vaan osaa; absolutely faaabulous!



Kullan kotiin vie Armanin Armani Code. Tässä mainoksessa on seksiä enemmän kuin B-luokan pornofilmissä. Tässä mainoksessa kaikki on kohdallaan, musiikkia (Miss-Teeq - Scandalous) myöten. Kaksi kaunista ihmistä, yksi hetki, ei sanoja, vain tekoja ja paljon kertovia katseita. Olen selkä-fani, pakko myöntää. Palvon miehillä jumalaista, täydellisistä lihaksista muotoutunutta ja hienoisesti ruskettunutta selkää. Naisillakin rangan pehmeä kaari ja alaselän kaksi pistettä ovat tosi sexyt. Mainoksessa vilahtaa vallan kaunis selkä ja vallan upea, selän paljastava paljettipuku, jota olen himoinnut vielä kauemmin kuin edellä ollutta Yves Saint Laurentin valkoista rusettipukua. Ah, ehkä minun pitäisikin muuttaa satumaailmastani hajuvesimainosten maailmaan, jossa voisin tuoksua hyvältä, käyttää henkeäsalpaavan kauniita vaatteita ja olla pukumiesten jumaloima.
Nähdään siellä, palvojani!


0 kommenttia:

Lähetä kommentti